Sunday 29 May 2011

The first game!!

You all ada cadangan tak untuk ulas pape game?? Bagi contoh sikit. Kalau bab Konsol Nintendo dan Gameboy Advance aku memang terror. Satu contoh untuk hari nie ialah Konsol GBA ok. 


Gamenya: Fire Emblem. 

V'game ini menceritakan tentang seorang puteri raja [Lyn] yang dipisahkan  daripada kerabat dirajanya oleh pakciknya yang tamak lagi haloba untuk merebut tahta Castle Caelin. V'game ini terbahagi kepada beberapa peringkat dan setiap peringkat ada beberapa events yang menarik untuk di hayati oleh kita bersama.Cara bermain v'game ini tersangat mudah kerana awal-awal lagi anda telah didedahkan dengan beberapa aspek yang amat penting dalam v'game ini. Korang kena faham betul-betul ketika korang belajar dengan tutorial dalam v'game ini kerana segala yang diajarkan perlu dipraktikkan semula dengan efektif supaya permainan korang berjalan lancar.

Terdapat beberapa barang yang amat penting dalam game ini [key item] yang perlu korang gunakan dengan berhati-hati .Sekiranya korang gunakannya sesuka hati, korang akan menyesal di kemudian episode v'game nie. Setakat ini dululah aku  ulas tentang v'game nie. Kalau aku terang habis kesemuanya, tak suspenlah nanti kan??

Kalau korang ingin mencuba v'game nie korang boleh layari www.4shared.com.my Lepas tu korang taip jer nama v'game ni dan korang perlu tambahkan .gba  dibelakang nya. Contohnya : fire emblem.gba 

Nantikan sekuel game ini iaitu Fire Emblem The Sacred Stone!

Selamat Mencuba!

Takkan baca je? Komen laa sekali. Arigato gozaimas!

No comments: