Sunday 29 May 2011

Ini Pentas Aku

Assalamualaikum

Ini merupakan pengenalan bagi seorang gamer seperti aku. Game apa yang aku layan? Perempuan? Ouh! Sama sekali tidakkk! Aku melayan game online laa. Game apa aku main? Nanti aku ceritakan di ruangan yang lain. Haha. 

Untuk pengenalan ni, aku nak cerita pasal diri aku ja. Tamak kan aku? Ahh! Aku tak peduli ponn! Okay, aku ialah seorang pelajar tingkatan empat di sebuah sekolah di Kedah. Hobi aku tentulah bermain games! Makanan kegemaran? Haha, kau nak masak ke kalau aku bagitau? LOL

Kalau korang nak berkenalan dengan aku atau tanya pasai games, korang inbox ja aku. Dont worry, akan ku balas setiap mesejmu. Hahaha. 

Sampai disini dahulu. Lain kali kita bersemuka lagi dalam ruangan ni. Babai ~

Takkan baca je? Komen laa sekali. Arigato gozaimas!

No comments: